söndag 10 maj 2009

Söndag

Först vill ja säga grattis ju, Robert fyller år idag:)<3 12 dagar kvar tills han kommer hem:):)
På tisdag är det ultraljud för min del.. Linda har lovat att hon skall följa med mig..
Ska köpa bilder både till mig och Robert, och Linda vill me ha en hahaha..
Ständiga sms kommer nu om hur mkt han vill komma hem.. Långa brev imellan åt, man kan nästan bli lite ledsen när man ligger där och försöker sova, och det kommer världens finaste<3 Oj va jag inte ska släppa taget när ja får in förta kram på ja vet inte hur länge, polisen kom och hämta han den 10 februari, ja hade kramat honom den 9e, den träffades vi i mars i 2 timmar me personal, aah så på typ 3månader då lite drygt.. Jag har börjar vela lite på namnen vi har valt till bebis.. Tjej : Karin Alva Linda Andersson
Kille : Robert Benjamin Andersson..

Men ja tvekar lite, Melwin tycker ja om som faan, Hilma och Alma me..
Men nått den inte får heta för honom är ju Enya som ja tycker e jätte fiiiint, ja tar nog inte d me han nu, utan det får vi ta när han kommer hem:):P
Nu ska ja göra nått annat..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar