fredag 29 maj 2009

Fredag

Vaknade av att bebis kickade mig på urinblåsan och jag låg i sängen och dividerade om ja skulle hinna eller inte emn jag sprang till toan...
ibland är gangstern inte snäll mot sin mamma, igår kväll innan ja skulle somna så hade h*n typ gympa lektion eller nått det va ett jäkla liv.. skrutten kankse känner panikkänslor av att det är mörkt och trångt, vem vet..
magen är stenhård på kvällen, livmodern slutar ju lite ovanför navlen på mig och det känner man , under navlen är det som en kula och det spänner det är hur skumt som helst.
det känns overkligt på nått sätt..
förra sommaren när ja började träffa robert inna vi blev tsm, som vi visserligen blev i december, men iaf i maj förra året trodde jag aldrig att han skulle bli pappa t mitt barn, inte att ja skulle ens ha tanken på att skaffa ett barn fanns.. ja bojkottade alllt me barn..
å nu sitter man här me skägget i brevlådan:P men fy bövelen va mysigt ddet ska bli när Rocky kommit ut..
nu när man äntligen väckt mamma så passar rocky på att vila.. kan h*n inte göra d när ja sover?+
galna bebis:)
ska t mvc en läkare i da, och bli sjukskriven.. min rygg gör ajjajj, plus massa annat me mammi å såå..
sen ska ja hämta ut telefonen å hämta ut biljetter t sölvesborg..
sedan bär det av t gekås:) me lillasyster hon flyttar ju på måndag:):)
men nu mååååååååååste ja äta, min mage skriker:)
köss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar