måndag 18 maj 2009

Måndag

kom precis hem, ja har slarvat, känner mig dålig, men ja har inge lust till nått, ingen ork eller energi, och så jääääävla ont i ryggen, det gör ont att sitta ligga stå är rätt ok men orka d hela tiden.. ska ja vända mig i sängen spänner det i hela magen, aj sägr ja bara, d är ingen dans på rosor å va gravid asså..
nu saknar ja robert otroligt mkt, han kommer på freedag<3, han skulle kolla upp om det va halv 12 eller halv ett han kommer, så sa han att han träffar sin bror på lördagen ist å e hela dagen me mig på fredagen<33..
han ville även att ja skulle tanka lite film som vi kunde glo på å d ska bli:)
fan det är verkligen kriiiis i plånboken, inget smör mjölk eller socker.. blir ju tokig rent ut sagt, har ja tur så har ja 8 kr på banken typ..
det kan inte alltid va lätt.. robert får helt enkelt betala:P
men ja har en rätt snål pojkvän eller om han får säga det själv "ekonimisk" haha jejje han e snäll iaf:):)..
har vart hos pappa nu ett par dagar, slappat bara..
men nu ska ja ta tag i min lägenhet, möblera om i sovrummet städa osv, har redan tankat upp diskvatten liiix:) men ja ska ha en bänkdiskmasikn sen när bebis kommer, det kommer inte finnas så mkt tid över till annat, plus att ja e sjukt lat.. så det önskar ja å bebis oss i julklapp;P
men ja ska väl dricka upp mitt te nu:)

Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar