måndag 13 april 2009

Måndag

fan jag har inte skrivit på en evighet..
det händer inte så mkt, utan att man vääääxer..
det är serri helt omöjligt att få på sig sina jeans..
fan bebis är fasiken snart 9 cm, jag är i vecka 14 och det är bara 26 veckor kvar:):)
tiden gick mkt snabbare än vad ja trodde..
måste börja fixa lite, ja har bara en barnvagn faktikst..
snart kommer älsk hem på ledighet..vi skall äta kanelbullar och dricka kaffe på en picknick:)
jag längtar..
den 29e ska ja på glykostest på mvc, och se om ja har gravid diabetes, mina blodprover va inte så bra på den fronten, så ja ska dricka glykos kl 07.45 i 2 timmar...
sen den 12maj är det RUL :):) ska även luska ur tanta om det är en kille eller en tjej:)
jag tror att det är en liten tjej som lever loppan:)

jag skall nog bege mig upp på pappas vind och se om ja kan ha några gamla kläder... man kan ju bara hoppas>.<..
det blir leggins och tunikor i sommar...
JAG LÄNGRAR....
jag är även toook kär:)

1 kommentar:

  1. Söt du e =) hör av dej när du e i stan så kan vi ta en kaffe. puss

    SvaraRadera