torsdag 23 april 2009

föör slappt

ja, jag är det... för slapp asså.
dete är mer än en vecka sen ja fick mina nya golv, och har fortfarande bara städat vardagsrummet, å då är det inte ens fint än..
borde rycka upp mig.. ja borde lägga upp en bild på mitt stökiga hem... det ska ja fanimej göra..
så ja skäms.. men man kommer efter rätt lätt, det är ingen som känner sig manad att hjälpa till eller??
nee tänkte väl det..
btw, ja va riktigt duktig igår, ja bakde äppelkaka en knäckig variant, sjukt god..
plus att jag sökte 2 lägenheter, en i Gällared och en ny här i tvååker..
ja trivs jätte bra i tvååker..
så att flytta känns ju lite illa, men ett måste e ett måste..
Skall nog åka till Ge-kås och köpa en bäbis säng till den lille..
oj på onsdag skall jag på mitt glykos test på mvc.. i 2 timmar och 30 hela minuter, d e väldigt tur att man har gratis sms..
men det är viktigt..
sen är det dags för det första ultraljudet, det skall bli tooook skoj... bara ja får se det lilla livet kan jag andas..
skall förövrigt köpa en sån angelsound av angelica rätt så billigt:) och då kan man ju lyssna på det lilla hjärtat:) myyyys....
nu ska ja ta kort på smustet..
kommer snart bilder>.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar