söndag 17 januari 2010

....

vet inte hur jag ska hantera allt?, ska jag göra slut?, aldrig det vill jag inte, emn då kankse ja måste stå ut med att må så här?. eller om båda ändrar på sig.. kan ju va omöjligt att det bara är ja som gör fel!..
fan jag älskar honom av hela mitt hjärta!... satans skit vad fel allt kan bli..
men vill inte ge upp än!, vi flyttar ju snart till hur mkt bättre som helst.. ingen av oss trivs här!..

hoppas fan han kommer idag!..
det värsta är att jag kankse bara måste ta det.. okej ja tror honom att han missade bussen!.. men va fan så som dom betedde sig igår.. inte acceptabelt!
i mon ska ja sätta in p-staven.. han får ju ta stina.. å på torsdag kommer ju prästen hit på dopsamtal!..

älskar iaf den jävla mannen! så är fallet, och jag ska se till att både ja och han får det att funka, för vår egen skull och för STINAS.. hon är viktigast, ja kämpar för att inte lipa just nu för hennes skull, hon ska inte se sin mamma so ett ras!

1 kommentar:

  1. det viktigaste e att du å stina mår bra allt annat får komma i 2a hand...du skall faktiskt iinte behöva stå ut med att må såhär <3

    SvaraRadera