fredag 13 november 2009

Fredag!

skall snart åka till syster!!
det är för jävla tråk å sitta här!!
men får ta en av mina andra vagnar, min nya är hos mormor ju!..
jaja det känns helt skumt att köra en utan svänghjul å världens gung i!
men det ska nog gå det me!
fredag ida då!, på tisdag flyttar Robert hem, efter ett år på behandligshem, (10månader igentligen för efter dom 2 första månaderna där nere tog han ett återfall.)
men pratade me han i förrgår så säger han att han inte ska sova hemma fösta natten!, va fan ja har längtat efter tisdagen den 17 november sen i december förra året!!
ne men han ska sova hos sin pappa å dricka bärs me sin bror, han ska dock till soc tidigt på onsdagen.. men vilken jävla prioritering "ja svänger förbi långås för att lämna mina saker på tisdag"..
han har inte träffat stina på en månad d aset!!!
å då väljer han att sova borta..
ja som ville ha han för mig själv!

jaja.. mina nya gadds ömmar!!, eller den på handen ömmar den på ryggen känner ja inte ens!

men hur som helst är ja iaf glad att han kommer hem!, men samtigigt är ja livrädd!
han är ju trotts allt narkoman!..
och vill han börja knarka igen så gör han d å skiter fullständigt i va ja säger!..

men han har mitt hjärta<3

1 kommentar:

  1. Förhoppningsvis kommer det gå bra..Ta en dag i taget jag finns för dig iaf va som än händer det vet du.. ses sen puss

    SvaraRadera