onsdag 5 augusti 2009

Onsdag

är hos pappa fortf, har inte haft orken att åka hem!
ska göra det på fredag!, i morgon ska jag till läkaren, mormor hänger med mig!
jag är riktigt livrädd för vad dom ska säga!, tänk om dom vill plocka ut mitt lilla liv?
älskar ju min bebis mer än allt! och Robert då så klart..
får låna mormors tele i mon me så ja kan säga hur det gick på mvc till robert..
han vill veta det..
bebis har vart rätt lugn idag, fasiken vad h*n har hållit på i flera dagar nu, rätt skönt att det är lite still..
tror nog att det är en liten Alva-Lee där inne..
men d kan så klart va en liten Zion/Benjamin med, vi har inte bestämt oss mer än att blir det en tjej ska hon heta karin i andranamn å robert till en kille, å andersson i efternamn..

fan har börjat rulla över på mage i sömnen, vaknar varje gång av att ja nästan gråter för d gör så ont... sjuka samandragningar har ja fått me!, å mina foglossningar ska vi inte tala om>.<

men nu ska ja nog äta lite är hungrig som en rääääv, blie nog macaronii and chees:P

pussas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar