tisdag 17 mars 2009

Tisdag

Jag har vart i Höör idag med magda och träffas Robert, har inte träffat honom sen den 9e feb. gud ja hade saknat han så det gjort ont.. Denna träff dämpade det lite, men vill vara med han mer än bara 2 timmar, jag vill ligga på soffan och gosa och se på film.. och bara mysa.. satan vad jag saknar våra 3veckor vi hade.. att det kan göra så jäkla ont.. kunde nästan inte säga nått vettigt idag, det är jobbigt när man sitter på ett jävla fik med en kärring emd som hör allt man säger.. önskar att vi bara kunde ligga under täcker i vår egna bubbla och bara drömma..
men vf skall alla ha så svårt att tro på en..
visst det är jobbigt nu, Robert är inte hemma mamma är sjukt psyksjuk, och allt är upp och ner..
men jag vet att han älskar mig, och jag vet att han vill få allt och funka, och ja vet att vi kankse kan bli tvungna att flytta ifrån denna skit staden.. men det är såååå svårt.. men han ger inte upp, han vill inte bli som sin pappa det säger han varje dag till mig...
och jag vet att han behandlar mig som om jag vore en diamant.. värdesätter mig och bäbis över allt annat, annars hade han inte kämpat, okej att han har ett jävla förflutet, men döm inte..
han vet fan inte ens själv hur det kommer bli, inte ja heller men jag vet att dte är honom jag vill vara med över allt annat....

JAG ÄLSKAR DIG<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar