onsdag 25 februari 2009

Onsdag

BTW, jag har en barnvagn:)



jaha, det har inte hänt mkt idag än sålänge iaf^^ hanna ringde inna och sa att hon hade ont i magen så ja fick gärna ta Spike...


och det gjorde jag så fick ja lite varm choklad..


så vi ska t sjukan om en stund ska bara fixa oss lite å så, sen blire kaffe:)


och på måndag fyller jag 20:) hihi.....


på tisdag ska jag på hälsokontroll på MVC...


kulit........


jag vill att Robert ska ringa, saknar ju honom:(..


men han kommer i november, och då har vi våran lilla familj om allt går som det ska..


men jag är fast bestämd med att jag inte får missfall.. för hade jag fått missfall hade jag fått det tidigare.....


det blir gekås på lördag iaf:) då ska ja köpa ett par byxor som passar å är hela.. mina byxor va tighta innan, men nu e dom lite mer tighta.. det är lite svullet skulle jag tro..

1 kommentar:

  1. Hej!

    Det där ser ut som en rätt så bra vagn! :) Har 3 barn och har prövat på det mesta. Du får plats för matkasen etc. Se upp för de där dumma grejerna med tre hjul...

    SvaraRadera